fialas is back

Hallo mensen, zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik weer terug. Omdat mijn oude adres inmiddels bezet was had ik mezelf Ponckie genoemd, naar mijn voorvorige kat. Maar nu heeft een slim persoon mij gewezen hoe ik mijn oude naam weer kan gebruiken, want Fialas, dat zat zo lekker en nu weten jullie ook meteen dat ik het ben. Vanaf vandaag dus.

. Ik maak van de gelegenheid gebruik om jullie meteen ook mijn

huidige kat voor te stellen,

DSCN3452

Robbie, 7 jaar oud, afkomstig uit Tilburg, ik heb hem sinds een half jaar.  Een goochem dier, waar u vast nog  over zult horen.

3 gedachten over “fialas is back

Geef een reactie

