Herfst is kleur en geur.

We hebben op de moestuin de rozenboog opgezet die ik nog had liggen. De roos komt nog, M. en W. zijn nog aan het nadenken  over de kleur. Ze zijn het erover eens dat in ieder geval hij sterk moet geuren……..bedwelmend als het effe kan. .. Ik kreeg een mandje groenten mee, en een polletje oregano voor in mijn stapelmuurtje.

DSCN3875

De gele tomaatjes zijn verrukkelijk geurg en zoet, de oranje bietjes heb ik rauw geraspt in de mayonnaise,  maar die prachtige  paarse bonen zijn niet lekker, daar gaan we een ketting van rijgen voor de een of andere kleindochter.

DSCN3870  DSCN3861

Leve de herfst.

5 gedachten over “Herfst is kleur en geur.

  1. Thérèse

    Dat ziet er mooi uit, de tuin, want ik zie er ook bloemen staan en er komt nog een geurige roos, leuk! Op de foto staan behalve jij, nog 3 dames. Dus behalve N en W nog een persoon. Is het onbeleefd als ik vraag wie dat is??

    Like

Geef een reactie

