levenskunstenaar kat.

DSCN4278De nachten zijn deze week wat fris, maar  de verwarming gaat op 15. Robbie vindt dat niet prettig,  maar  hij lost het handig op  en begeeft zich ’s avonds ter ruste op de modem van de TV. Kan dat wel?  Zo’n  modem moet toch ventileren? Ik leg  er een wasemkapfilter op, dat zal een naar gevoel geven aan de poten, maar het houdt hem niet tegen.  Toen ik vanmorgen beneden kwam werd hij niet eens wakker. Ik moet dus de hele boel uitschakelen, dat spaart ook nog stroom,  maar Ziggo heeft mijn telefoon ook aan dat modem gekoppeld  Dus dan ben ik ’s nachts onbereikbaar.  Zijn er catlovers die hier een oplossing voor weten?

4 gedachten over “levenskunstenaar kat.

  1. meninggever

    Spuit er een luchtje op waar katten niet tegen kunnen. Dan verlaat hij dit plekje echt snel. Even luchtjes testen op hem/haar en je komt er vanzelf achter wat ze lekker vindt (sommige parfums of afters-shaves worden door katten zeer op prijs gesteld..) of juist niet.

    Like

Geef een reactie

