Fialas heeft Windows 10

Eigenlijk door mijn strotgeduwd doordat Windows mij begon dwars te zitten met pesterige oproepen om over te gaan op Windows 10.  Ik kabbelde al jarenlang tevreden door met Windows 7 op mijn overjarige pc, maar de oproepen werden steeds frequenter en groter, zodat op het laatst mijn hele scherm erdoor in beslag werd genomen. Mensen als ik sturen dan noodkreten naar de familie, en die kwam te hulp. Zaterdag kwam zoon kort dagje over om een nieuwe laptop te installeren. De foto’s zijn allemaal over, dank u, maar we hebben vergeten mijn weblog te verhuizen. Ik was het passwoord vergeten, en vroeg nieuw passwoord aan, maar dat schijn ik verkeerd te hebben gedaan. Mijn atavar ponckie.wordpress.com ben ik kwijt.  Ik heb weer noodkreet naar zoon gemaild. Gelukkig hebben we teamview.

12 gedachten over “Fialas heeft Windows 10

      1. fialas Berichtauteur

        let niet op mij, ik ben aan het klooien, door overgang Windows 10 is e.e.a. in de soep gelopen. heb bij het resetten van ww niet naam ponckie opgegeven, maar fialas, (dat was mijn alias bij weblog, en onder die naam ben ik bekend.)

        Like

  1. Jan K. alias Afanja

    Op mijn uit 2009 daterende pc draait nog steeds Windows 7. Hoewel het systeem af en toe akelig traag begint te worden, blijf ik toch zo lang mogelijk bij Windows 7, want daarmee kan ik momenteel alles wat ik wil en moet doen. Die update-waarschuwingen heb ik er gelukkig al uit kunnen slopen, nu maar afwachten hoe lang de hardware het houdt.
    Succes met alle ellende die zo’n nieuw systeem met zich meebrengt voor de argeloze gebruiker!

    Like

  2. riakristelijn

    Ik vind het ook altijd maar eng hoor die veranderingen. Windows 10 heb ik nu ook al een tijdje, het werkt allemaal weer, meer kan ik er niet over zeggen.

    Like

  3. fialas Berichtauteur

    ik moet met behulp van Ruud via TeamView uitvogelen hoe ik foto’s erin krijg.
    heb vandaag mooie tuinfoto’s gemaakt en uitgeladen, kan ze zelf wel vinden, maar kan het wordpress niet aan het verstand brengen .
    de foto van de sleutelbloem was nog met oude pc verwerkt.

    Like

Geef een reactie

