Alles sal reg kom.

Of beter, alles is reg gekom. De idiote kleine lettertjes in het mailprogramma dat met Windows 10 ingebouwd zat in mijn nieuwe laptopzijn op leesbare grootte gebracht door wijzigen van de schermresolutie. En nog zo wat van die dingen, allemaal via TeamView vanuit Zeewolde. Een verre zoon is beter dan een goede buur. Mijn goede buur feesboekt alleen maar.Misschien kent u hem nog, hij is de jolige buurman uit mijn weblogtijd. Wij moeten elkaar te vriend houden, want we houden elkaars katten in leven als we met vakantie gaan. Nu doe ik niet aan vakantie, dagje naar Den Haag of Groningen is al heel wat, maar hij gaat deze zomer met vrouw en tieners 3 weken naar Japan. Steltu  zich dat voor, 3 weken in een land waarvan je de taal niet kunt lezen, ik kreeg het al te kwaad in Tsjechië. Maar Japaners spreken, in tegenstelling tot Tsjechen, redelijk Engels, dus ze zullen het wel rooien, mijn buren.

2 gedachten over “Alles sal reg kom.

Geef een reactie

