Sleutelbloem.

 

De dotterbloemen in mijn vijver staan luidkeels te  bloeien, maar de foto die ik er vandaag van maakte kan ik niet plaatsen, doordat Windows 10 hem niet kan vinden. Dus afwachten maar of zoon nog zin heeft in TeamView.

Daarom maar vast een kiekje van de bescheiden sleutelbloem. ik leer het nog wel inshallah…

M3361S-3034

M3361S-3034

ik krijg honger van de kruidige uiengeur van het daslook, dat goed in het blad zit en op uitkomen staat. . Over een dag of twee komen de sierlijke witte bloemen tevoorschijn.

3 gedachten over “Sleutelbloem.

Geef een reactie

